Real estate

اقامت در ترکیه

مراحل اقامت در ترکیه در درجه اول با مجوز اقامتی که از اداره مهاجرت برای سرمایه گذاران خارجی قابل دریافت است انجام می شود. در طول فرآیند شهروندی، این دوره های اقامت بازبینی و تجدید نظر می شوند. اجازه اقامت به عنوان یک سند رسمی در درخواست های شهروندی نیز اعلام می شود. برای سرمایه گذار، پیگیری قانونی رویه های رسمی می تواند چالش برانگیز باشد و مشکل زبان می تواند مانع تحقق درخواست های مندرج در اسناد شود. Melares به تمام سرمایه گذارانی که می خواهند از طریق سرمایه گذاری شهروند شوند خدمات می دهد. تیم حرفه ای ما از شما در خصوص زبان نیز پشتیبانی می کند. برای اینکه سرمایه گذار بدون هیچ مشکلی درخواست های شهروندی خود را به صورت قانونی دنبال کند، این شرکت با وکلای مجرب خود که بر کل فرآیند نظارت دارند، راه حل هایی مناسب با پرونده متقاضی ارائه می دهد.

پشتیبانی قانونی برای سرمایه گذاران خارجی

در حالی که سرمایه گذاران خارجی از مزایای سرمایه گذاری در ترکیه بهره مند می شوند، آنها همچنین می خواهند از شهروندی، فرصت های شغلی و اقامت در ترکیه و فرصت های سرمایه گذاری به دلخواه خود بهره مند شوند. در عین حال، تحقیق و ارزیابی های سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران خارجی ای که در معاملات رسمی به کمک نیاز دارند پیچیده است. ملارس با تمام کارکنان و تجربه خود به کلیه سرمایه گذاران داخلی و خارجی خدمات حرفه ای ارائه می دهد. فرصت های سرمایه گذاری با بالاترین بازده را در بهترین مکان های ترکیه ارائه می دهد. گزینه های سرمایه گذاری و هزاران فرصت سرمایه گذاری جذاب را در مناطق مختلف مانند استانبول، آنتالیا، آلانیا، ازمیر و فتحیه ارائه می دهد. شهروندی ترکیه پس از تکمیل مراحل برای دریافت اقامت ترکیه، با درخواست رسمی و پس از اخذ شناسنامه ارائه می شود. با گرد هم آوردن اطلاعات خرید تمامی سرمایه گذاران داخلی و خارجی با سرمایه گذاری های دقیق و واقعی یک راه حل ایجاد می شود. به لطف پروژه ها و کمپین های زیادی که شرکت ملارس با مشاوران خود انجام می دهد، تعداد افراد منتفع هر روز در حال افزایش است. اولین و آخرین ایستگاه سرمایه گذاران خارجی که قصد سرمایه گذاری در املاک و مستغلات را دارند، ملارس است. علاوه بر این، وب سایتhttps://www.melares.com/fa/blog/contents/turkish-residence-permit-2022  سایت مهمی است که می توانید از آن برای سرمایه گذاری خود پشتیبانی دریافت کنید.

شهروندی ترکیه

ترکیه با دادن فرصت‌های بزرگ به سرمایه‌گذاران خارجی، تسهیلات زیادی را برای شهروندی ترکیه در محدوده این فرصت‌ها فراهم کرده است. با یک سری قوانین که از سال 2017 به بعد تصویب شد، این فرصت ها از نظر مقرراتی تامین شده و شرایط کشور را برای سرمایه گذاران جذاب کرده است. در شرایط عادی، فرآیند شهروندی شامل یک برنامه پنج ساله است که زمان و تلاش طولانی نیاز دارد. امروزه رویه ای که از طریق سرمایه گذاری انجام می شود تسریع و تسهیل شده است. Melares با تیم حرفه ای خود و وکلای آموزش دیده به شما کمک می کند تا کل فرآیند را بدون زحمت و سریع انجام دهید. برای هرکسی که فرآیند را نمی داند، یافتن مراجع رسمی درخواست و ارائه مدارک به موسسه مربوطه با تکمیل آنها بدون خطا دشوار است. دستیابی به این امر در یک کشور خارجی بدون دانستن زبان و تسلط کافی بر رویه های قانونی تقریباً غیرممکن است. در خصوص تابعیت ترکیه، وکلای شرکت با پیگیری کلیه مطالبات شما با وکالتنامه و تکمیل کار شما بدون خستگی از شما حمایت می کنند.

قوانین جدید اقامت ترکیه در سال 2022 - اقامت از طریق خریدن ملک - سایت سارینا  دی

چه کسانی قابلیت دریافت شهروندی ترکیه را دارند

تابعیت را می توان در مدت پنج سال در شرایط عادی در ترکیه به دست آورد. در حالی که با تولد در خاک ترکیه یا از طریق ازدواج با یک شخص ترک این امر بلافاصله انجام می شود، این پروسه از طریق سرمایه گذاری پنج سال طول خواهد کشید. تابعیت ترکیه را می توان با مالکیت املاک و مستغلاتی که مبلغ سرمایه گذاری آن با قانون جدید تصویب شده مطابقت دارد بلافاصله دریافت کرد. Melares و تیم حرفه ای آن از شما در تکمیل سریع فرآیندهای شهروندی با سرمایه گذاری مطمئن حمایت می کنند. خدمات جامع و دقیقی برای خرید ملک و فرآیندهای شهروندی شما با بازگشت سرمایه بالا ارائه می شود. با Melares می توانید پاسخ سوالاتی مانند نحوه اخذ شهروندی ترکیه، آنچه برای شهروندی باید انجام شود و مدارک مورد نیاز را بیابید. شما می توانید با مشاوران ما سرعت عمل را افزایش داده و مراحل لازم را درhttps://www.melares.com/fa/turkish-citizenship-by-investment  دنبال کنید. همچنین می توانید بدون اتلاف وقت با شرکت تماس بگیرید و اقدامات لازم را انجام دهید.